borduurschaartje

Na 3 weken had ik er echt wel genoeg van. Draadjes die niet willen oplossen zijn niet echt prettig. Dus pakte ik het oude borduurschaartje en ging maar eens voor de spiegel staan. Nooit bedacht of ik het wel zou durven, dat merk ik wel op het moment zelf. Nu heeft het schaartje hele scherpe punten en kon ik het makkelijk onder de draad krijgen. Drie knippen en mijn mond was draadloos. Wat een opluchting!


Ondertussen is ook duidelijk dat de combo nooit meer zal rijden. Het leeghalen was nog een aardige klus. Zeker de helft heb ik weggegooid. Jeetje, wat weet ik een troep te verzamelen! Een abonnement op GreenWheels moet me mobiel houden wanneer ik echt niet zonder auto kan/wil. Wanneer ik met de trein naar Erps-Kwerps ga moet ik om 10 uur vertrekken om tegen half 1 aan te komen. En dan nog enkele kilometers overbruggen naar Zandstorm. Helaas mag je geen fiets meenemen op dit traject. Met de auto ben ik er in net iets meer dan een uur. Over een week of 7 wordt er een pinda afgeleverd in Hoofddorp.

1 opmerking:

Annemarie zei

Ach jeetje, wat jammer dat de combo overleden is! Ik ben benieuwd hoe Greenwheels je gaat bevallen...
Hoofddorp, daar ben ik geboren en getogen, wat grappig!Heb jij daar ook familie?