stoom

A58, de spits is -gelukkig- nog net niet begonnen. Door het achterraam zie ik zwarte rook. Aan de voorkant zie ik ineens stoom tevoorschijn komen... de auto gaat ook wat langzamer rijden. Het lijkt me verstandiger de vluchtstrook op te zoeken. Ik stap maar eens uit. Dit lijkt me niet gezond. Route Mobiel zal binnen 'n half uur versterking sturen. Tot mijn grote verbazing rijdt er al binnen één kwartier een hulpwagen de vluchtstrook op. Helaas blijkt het euvel niet te verhelpen. Nu komen er technische dingen. En auto-technisch heb ik geen kaas van gegeten. Iets met een kapotte pakking? In ieder geval wordt hij achter de hulpauto getakeld en naar Benny gereden. Die zo vriendelijk is even te wachten tot de auto en ik arriveren. Morgen gaat hij kijken wat er precies aan de hand is. Het is wat later als ik eindelijk thuiskom. De boodschappen staan nog in de auto. En eigenlijk moet ik nog soep halen. En ik zou naar Vlaardingen vanavond. Tja, rustig avondje thuis... nieuwe auto's kijken...


Dat gekreukelde nummerbord zit er overigens al jaren...

Geen opmerkingen: