Eén jaar verder

Normaal ben ik niet zo goed in het onthouden van data maar precies één jaar geleden trok een kaakchirurg alle overgebleven tanden en kiezen eruit. Gisteren zijn de implantaten voor de onderkaak geboord. Net als bij het trekken: geen centje pijn! Maar o wee als de verdoving is uitgewerkt :( Alsof Andre* mijn kaak als boksbal heet gebruikt. En waarom krijg ik toch steeds zo'n koppijn? Ach, niet zeuren, over een paar dagen is alles weer voorbij en loop ik weer lachend rond (en kiespijn ken ik dan tenminste niet meer). Maar als u het niet erg vindt ga ik weer even slapen... dat is ook wel een voordeel, ik slaap minstens 20 van de 24 uur! Zal ook wel verdwijnen als de verdoving helemaal uitgewerkt is? Jammer ;-)


*Peter Andre (Londen, 27 februari 1973) is een Brits zanger en televisiepersoonlijkheid. Hij werd geboren in Londen, maar groeide grotendeels in Australië op. Andre was in zijn jeugd een succesvol thaibokser, een sport waarin hij een (jeugd)titel pakte. Hij gaf echter de voorkeur aan zijn loopbaan als zanger.

Geen opmerkingen: