tijd vliegt als je het naar je zin hebt

Het is woensdag, mijn om-de-weekse vrije woensdag. Maar daar is dit jaar toch al niet al teveel van terecht gekomen. Er zijn pas 4 maanden voorbij... Wel beloof ik mezelf lekker rustig op te starten vandaag. Wel wat werken, maar dan van huis uit. En een afspraak bij de kapper om 11 uur. Gelukkig snapt John dat ik weinig tot niets aan die kop van mij wil doen, wassen en that's it. Dus moet het weer flink kort (ik ga maar 2-3x per jaar, al naar gelang ik genoeg heb van het lange haar). En omdat nagelboetiek Savienne in hetzelfde pand gevestigd is zijn nu eindelijk mijn nagels even ribbelvrij gemaakt. Geen kleurtje, ik zie mijzelf nog niet met rode (of groene, gele, paarse, bronzen...) nagels lopen. Ze glimmen wel.... daar moet ik ook aan wennen :)

Ik beloof een klant een boek mee te nemen dat ik net gelezen heb (Het tweede leven van meneer Roos door HÃ¥kan Nesser). Soms vind ik het gewoon leuk om er een vrolijk kaartje in te stoppen en de klant veel leesplezier te wensen. Ik denk dat ik dat zelf ook leuk zou vinden.

Wanneer ik op kantoor kom.... is het leeg. E en C zitten in bespreking dus die zal ik maar niet storen. Geen idee waar M gebleven is. Maar dat mysterie wordt snel opgelost! Samen met collega A komt ze met een prachtige bos bloemen het kantoor binnen. Ik heb nog niet eens in de gaten dat ze voor mij bestemd zijn. Op 1 november 2000 begon ik hier te werken. Ik heb me nog geen seconde verveeld.

Dank voor deze prachtige - lekker ruikende! - bloemenpracht!!

2 opmerkingen:

Annemarie zei

Gefeliciteerd! Dat is tegenwoordig toch best bijzonder!

teadrip zei

dank je wel :)