zielig

Zo, eerst enkele knoppen terugbrengen (altijd makkelijk dat je meerdere opties mee kunt nemen) en vervolgens het boodschappenlijstje afwerken. Eén kleine en 6 grote plinten, hé ze hebben ook handige -grotere- haken voor de gordijnen!, een wissellijst (wel handig als ik een extra poster meeneem), een ingelijste koe (kweettut, kan het niet laten...), een vloerkleed, nog wat kleinere dingetjes en een prachtige blauwe kast voor in de kamer.
Die kast moet op transport. Of ik dat zeker weet? Ja natuurlijk weet ik dat zeker, ik ga geen 62 kilo tillen en daarbij weet ik niet eens of hij in een pinda past. Terwijl ik zit te wachten op de vrachtbrief geniet ik van een klein meisje dat echt superfanatiek een spelletje speelt. Ze roept steeds keihard "Schieten, schieten, schieten!!", af en toe afgewisseld met "Springen, spring dan toch, nu!!". Haar hondje ligt maar zielig verlaten op het krukje.


Geen opmerkingen: