druilerig

Als dit de voorbode moet zijn van het nieuwe jaar... koop ik alleen nog regenjurken.


Iedereen aan het uitbuiken van het oude jaar? Ik maak gordijnen voor de begane grond. Dat is hartstikke veel werk! Eerst moet de tafel leeg geruimd worden om plaats te maken voor de stof. Dat viel dit keer nog wel mee, één koffiebeker die nog niet bij de afwas gezet was (uiteraard die van mijzelf), 2 theelichthouders met brandende theelichtjes, een vaas bloemen en een laptop. Vervolgens de stof afmeten en recht knippen. That's it. Niks zomen, naaien, breien, haken. Alleen nog aan de haakjes hangen die er toch al hangen. Daarmee vallen vanzelf de oude gordijnen op de grond en zie je nauwelijks verschil. Met dien verstande dat ik dit keer voor een patroontje in de stof heb gekozen. Dus toch verschil. O ja, en A zegt dat hij eerst de ramen lapt. Dat is wel het grootste verschil! Verder 3 pannen in elkaar gezet (doppen op de deksels en handvatten gemonteerd) én een nieuw boodschappenlijstje gemaakt voor komende woensdag. Dan zijn de plinten binnen bij Ikea.

2 opmerkingen:

Annemarie zei

Toch weer een drukke dag dus! Mijn eerste werkdag zit er ook weer op, was best lekker eigenlijk. En ik was nog net voor een nieuwe bui regen weer thuis!!

teadrip zei

gelukkig was het zowel op de heen- als de terugweg vandaag droog :)