perron Den Bosch

Mensen in Tilburg zijn normaal. De meeste dan.
Angela regelt het allemaal wel in Duitsland.
Wat heeft het voor zin om met een koffer met wieltjes te lopen?
Er staan er al weer 5 klaar om Angela op te volgen.
De toren van Zaltbommel steekt overal bovenuit. Die weet alles van iedereen. Maar als je met de trein aankomt zie je helemaal niks. Dat is bij Lage Zwaluwe ook zo.
Doe maar rustig aan.
Sommige mensen denken dat ze de wereld nog kunnen verbeteren maar dat lukt niet meer.
Uitgeplande flauwekul. Dat is de VVD.
Mijn besluit staat vast.

Ik moest wel snel schrijven om al deze hersenspinsels bij te kunnen houden! Het was dat de trein aan kwam rijden, anders was het relaas vast nog langer geweest.
Uit piƫteit heb ik geen foto van mijn buurman op het bankje genomen. Maar even zoeken in m'n foto's levert dit plaatje op. Past wel. Weliswaar zit deze man in Hong Kong op een bankje, hij straalt exact uit wat ik nu bedoel.




Geen opmerkingen: