naar huis!

Omdat Ryanair ineens krankjoreme vertrektijden heeft ga ik met Aer Lingus naar huis. Om je koffer in te checken moet je wel een uurtje uittrekken. En dat had ik niet helemaal ingecalculeerd... maar ik heb het gered.
18,8 kilo: niet slecht! Komt vast omdat ik maar één reep chocola bij me heb... oeps. Gelukkig verkopen ze dat ook in Ierland.
Bij de douane staat een stel van zeker 80 jaar. De douane-ambtenaar vraagt "did you have a nice honeymoon"? Ze hadden wel gevoel voor humor. "This was our third one" :D

KPN belooft gratis wifi, helaas werkt het niet, hotspot op Schiphol wil niet wat ik wil :( tja, dan wordt de boerderij dus even niet beheerd :D

Dit was de dag waarop de aarde zou vergaan... of de piloot hier rekening mee had gehouden? We knallen op de grond en trekken meteen weer op. In eerste instantie geen uitleg. Even later deelt hij mee dat de weersomstandigheden dusdanig slecht zijn dat we nog maar een rondje vliegen. Gratis luchtzakken, een schommel is er niks bij. Twas nice meeting you, this is the end of the world... Ruim een half uur later weet hij hem het toestel dan toch nog goed aan de grond te krijgen. Er waren flinke stormen hoorde ik bij thuiskomst van Una. We zagen dit dan niet aan boord, maar we hebben het echt wel gemerkt!

De nieuwe terminal heeft voordelen... nog sneller bij Hertz én niet naar buiten om de auto op te halen! Wel lekker als je zonder jas vertrokken bent (het giet!).

1 opmerking:

Annemarie zei

Wat heerlijk dat je even naar huis bent! Wel een beroerde landing zeg, pfff! Gelukkig is de wereld (nog) niet vergaan en kun jij nu weer even genieten van Die Heimat. Veel plezier daar, en hou de regen maar bij je! ;-)