findings

Nou dacht ik toch echt dat ik alles wat ik maar nodig zou kúnnen hebben ook meegenomen had, kan ik geen slotjes vinden :( Dan maar even een retourtje Dublin. Niet dat daar veel sluitwerk te vinden is (ja, voor deuren enzo wel maar niet voor halskettingen dus). Er zijn welgeteld 3 beadshops, waarvan 2 tot dezelfde groep behoren en dus voor elkaar niet onder doen. Eigenlijk weer wel want die 2e is gewoon een voorproefje van de 1e, met ongeveer de helft in voorraad. Natuurlijk kon ook een bezoek aan PastTimes niet uitblijven. Toch valt deze winkel de laatste jaren behoorlijk tegen. Het is eerder een duur uitgevallen gewone cadeaushop geworden. De aparte dingen waren er 10-15 jaar terug. Overigens is een bezoek aan Eason altijd nog het belangrijkste (boeken, tijdschriften...), maar daarvoor hoef je niet per se naar de stad, al zit de allergrootste Eason in O'Connolstreet en kan ik daar dus uren doorbrengen.

Dublin. De mooie kleuren, de mooie mensen, de atmosfeer. Waar een sandwich niet eetbaar hoeft te zijn.


Geen opmerkingen: