Vrolijk!?

"Is jouw leven saaier dan saai? Sta jij 's ochtends op met het idee dat het exact dezelfde dag wordt als gister? Hoop je dat iemand je meeneemt naar iets spannends? Iets vrolijks? Iets fijns? Dan is dit het boek voor jou! Vrolijk! in 3 1/2 maand".
Kijk, daar kan ik nu best vrolijk van worden, als ik het al niet was. En waarschijnlijk zit 'm daar de kneep... ik was al vrolijk. Het boek is Niet Voorradig. Met twee hoofdletters.

En waarom heb ik bijna een maand lang niks van me laten horen? Ik ben nog te moe om zelfs maar een blog te schrijven. Een soort uitgebreide jetlag? Eerst 7,5 week zon en dan keihard de winter ingegooid worden. En dan kun je nog niet eens kiezen om daar even niet meer aan mee te doen. Maar ik heb nu besloten dat het maar over moet zijn. Tja, dat vergt actie. Dus ga ik maar weer plannen maken.

Afgelopen maand niks gedaan dan? Nou nee, buiten het gewone werk toch nog wel wat leuke dingen. Bij Zandstorm het begin gemaakt van een zilveren flesje. Het was met die glibberwegen nog een toer om in Erps-Kwerps te komen. Daarom ook niet de volgende dag afgemaakt (het was enigszins onverantwoord om nogmaals te rijden). Dus eind februari het resultaat. De winterversiering hangt nu zelfs in de bijkeuken. Maar ik doe nog geen voorspellingen wanneer deze weggehaald of veranderd wordt. De slaapkamer is weer deels omgeturnd (rest volgt tzt). De gordijnen van het huurhuis zijn weer vervangen.

Er valt net een foldertje "zomervoordeel" op de mat. We bieden even tegen elkaar op: Kreta 539, Egypte 549, Kroatiƫ 145 (!), kersenbonbons 1,49 :D

Geen opmerkingen: