puzzelen

Zonder aanwijzingen op pad gaan... en dan ook nog naar Voorthuizen willen rijden. Dat wordt een puzzeltocht! Nu had ik wel van tevoren de route bekeken maar om nou te zeggen dat ik die nou ook onthouden had... gelukkig geeft de telefoon op het laatst uitkomst, bijna tot voor de deur. De laatste keer had karolien me beslist niet goed de weg gewezen dus vond ik dat ze vandaag wel thuis mocht blijven. En ik zou na enkele keren toch de weg al een beetje moeten kennen. Klopt ook wel maar nog niet helemaal. Wel vreemd om ineens in dikke mist en vorst terecht te komen terwijl het in Brabant al flink dooit. Die mist leverde ook nog een leuke puzzeltocht op de Veluwe. Op sommige plaatsen waren de verkeersborden pas op het allerlaatste moment te zien.
Janna houdt ook van puzzelen.

Geen opmerkingen: