zee en zon, of was het regen?

Met een stralend zonnetje rijd ik naar Scheveningen. Heerlijk, genieten op het strand... dat heb ik welgeteld 7 minuten dan ook gedaan. Toen kwamen de eerste druppels die al snel overgingen in een fikse regenbui.

En dan is Scheveningen toch ineens een stuk minder gezellig. Zonder (regen)jas is het gewoon ineens niet leuk. Dus koop ik een prachtige nieuwe. Knaloranje. Kan het ook niet helpen, was de enige die ze nog had en ik vond dat ik al nat genoeg was. Vlakbij het Kurhaus is een eetcafé. Maar de muziek staat zó hard dat ik vanzelf weer naar buiten denderde. Ernaast is een Mexicaans restaurant. Na de ervaringen in Mexico zelf hoef ik eigenlijk niet zo nodig meer maar ik ga het er toch op wagen. Roll your own fajitas met gamba's... lekker!
Terug naar het Museum Beelden aan Zee. Tom Beek speelt met Big Time en de (alweer) 3e cd wordt gepresenteerd! Tussen de stoelen staan ook beelden. Helaas staan de foto's op de telefoon en díe is nu even niet thuis. De toespraak van Mike Boddé was fenomenaal. En we genoten natuurlijk gewoon van buitengewoon goeie jazz.

In Pisa ligt (lag?) een blauwgroen hoofd, in Scheveningen is het zwart. Ik heb nog niet besloten welke ik mooier vind.

Geen opmerkingen: