Iets teveel energie...

(wat ik overigens best in toom kan houden met een goed boek) maar ik besluit de keukenkastjes uit en in te gaan ruimen. De kringloopwinkel ziet me binnenkort wel weer aankomen. Wat moet ik met zoveel mokken? Dubbelwandige koffieglazen die ik van m'n leven nooit zal gebruiken... een verdeelbord dat ik steevast vergeet als ik iets te verdelen heb op een bord. En wat moet ik toch met 8 verschillende verpakkingen olijfolie? De eerste heb ik leeggegooid in de pan en daar ligt nu lamsgehakt met chinese wokgroente in gaar te worden...

Ik hoop dat de buren van Bruce Springsteen houden. En van Omnia, Amadán, Leonard Cohen... het is te warm om de deur dicht te houden. Het is te saai werk om het geluid niet volop te hebben staan - ik blaas nog nét de boxen niet op - en uiteraard moet ik volop meekwelen.





Er zijn maar 6 dubbele bovenkastjes en 3 dubbele onderkasten in deze keuken. O ja, en 20 lades :)

Geen opmerkingen: