Hoezo druk?

Nog te druk of te moe om een blog bij te houden? Yep, ik ga me schamen zodra ik er tijd voor heb... Tussen de vele belastingaangiften door heb ik nog net tijd om te werken (oei), The Killing te bekijken (verslavend!!), een boek te lezen en wat sociale media bij te houden. Al lijkt het wel of die laatste steeds meer tijd in beslag nemen. Ondertussen heb ik er een nieuw speeltje bij. Een Android-tablet. Lekker lui op de bank, batterij gaat lang mee (zo'n 30 uur zeggen ze). De maand in foto's dan maar?


Deze tekst stond in de Hogeschool Limburg van Hasselt. Hij sprak me wel aan. Zoals ook de rest van de dag, veel luister- en kijkwerk. Sommige mensen vertellen echt enorm saai, anderen weten dan de aandacht weer wel vast te houden.


Ik kon het niet laten. Deze oudjes zaten zo gezellig te kletsen dat ik ze maar een kop koffie heb gegeven (en uiteindelijk ook de melk en suiker in de bekertjes heb gedaan...). Tja, dan is een foto wel op z'n plaats ;-)


Dit huis staat te koop... in Perk. Wel een beetje ver reizen om op m'n werk te verschijnen. Ik heb maar niet gevraagd wat het moet kosten. Maar het is wel een leuk huis!
Als je een andere weg wilt volgen, karolien niet meeneemt om je op weg te helpen, verkeerde afslagen neemt... kom je op hele leuke plekjes terecht. Alleen jammer dat ik uiteindelijk geen tijd had om meer foto's te maken.


Vlaams-Brabant: rust en ruimte!!


Deze glasdruppel komt uit het zilver druppelen. Ik heb me weer uitstekend vermaakt in Erps-Kwerps bij Zandstorm!!

3 opmerkingen:

Annemarie zei

Wat een prachtige ketting, heb je die zelf gemaakt? Ik ben er helemaal weg van!

teadrip zei

yep, dit is zilverklei met een glazen druppel, vind hem zelf ook wel geslaagd. ;)

Annemarie zei

Echt heel mooi gedaan hoor, ik wist niet dat je dit soort resultaten kunt krijgen met zilverklei.