Body Worlds

De laatste dag van de expositie. Het is niet zo rustig als op onderstaande video, maar ook weer niet zo druk als het afgelopen zondag geweest moet zijn: toen waren er geen kaarten meer te koop.



Heel indrukwekkend, zeker voor iemand die totaal geen idee heeft waar wat zit. Nou vooruit, ik weet waar ogen, oren etcetera geplaatst zijn, maar vraag me niet waar bijvoorbeeld precies de milt zit of waar deze voor dient.

Er liepen vooral veel medische studenten rond. Fotograferen was verboden. Toch denk ik dat die ene mevrouw een behoorlijk boek kan samenstellen. Ik geloof niet dat er ook maar één specimen was dat ze niet kiekte met haar telefoon. Ik verschoon mezelf niet, oeps. Ik heb me beperkt tot één foto. Er was niemand in de buurt. En de spiegeling vond ik wel erg apart. Door het licht is de achterkant van de man niet echt zichtbaar maar ik vind het wel een apart beeld geworden.

1 opmerking:

Annemarie zei

Leuk dat jij er ook zo van genoten hebt. Ik durfde (zelfs met mijn telefoon) echt geen foto te maken. Ik had graag een foto gemaakt van de eerste vrouw die er stond, die vond ik prachtig!