een lange dag

03:00 snoepjes eten en proberen verder te slapen :?
05:38 telefoon: storing in de brandmeldcentrale (maw je nest uit en naar de bieb, of toch niet?)
06:30 eigenlijk moet ik dus gewoon even naar de bieb maar m'n bed is warm...
07:00 eigenlijk moet ik...
07:05 ik jaag 7 jochies met mutsen op en dassen om de bieb uit want ze spelen daar met kerststukjes -een enorme puinhoop!-, gelukkig vertrekken ze nogal snel en dan komt er een man die de krant wil lezen maar we zijn nog helemaal niet open en wilt u alstublieft gewoon vertrekken? nee? nou dan ga ik zelf maar weg... om vervolgens even later wakker te worden :D

Tussen de bedrijven door nog even boodschappen doen, de alarmering zoeken (waarom noemen ze dat de 4e verdieping terwijl wij het de vliering van de eerste verdieping noemen?), constateren dat er toch weer minder uren in de dag zitten dan je gehoopt had en tenslotte toch weer ver na de officiƫle werktijd thuis gekomen.
Ik ga de rest van de avond maar rustig een boek lezen...

Geen opmerkingen: