elfjes

Wat is de wereld klein in de mist. Vanmorgen reed ik weer naar St. Michielsgestel. Weer? Vorige zaterdag miste ik een berichtje dat de workshop die dag niet door zou gaan. In plaats daarvan ben ik toen heerlijk met I naar Ikea gegaan. En zo werd ook dat een heel erg leuk weekend. Maar vandaag toog ik dus in dikke mist naar de workshop metaalklei. Werken met Hadar's clay is toch weer heel anders dan met zilverklei! Alle stukken moeten nog in de oven, ook het bakproces is veel tijdrovender. Het wordt tijd dat ik zelf een oven ga aanschaffen. Vrees dat ik dit al véél eerder aan Sinterklaas had moeten vragen... en de kerstman bestaat niet dus daar hoef ik zeker niet op te rekenen.

Overigens was het prachtig weer midden in Brabant. Op de terugweg zakte de zon prachtig achter Langeweg. Maar het allermooiste vandaag waren toch wel de elfjes die op het weiland dansten. Je ziet gewoon de vrolijkheid ervan afspatten.


Geen opmerkingen: