22 januari - Schiphol opent vertrekhal voor koeien

In 1988 opent Schiphol een speciale vertrekhal voor koeien, mét restaurant, uitsluitend toegankelijk voor koeien. Dit bericht haal ik dus van een site van tv Groningen. Nou ligt Groningen nogal ver van Schiphol maar bij navraag weet níemand op Schiphol waar ik het over heb. Ook niet de aardige mevrouw die er toen al werkte... Broodje aap? Ze belt speciaal voor mij naar tv Groningen maar die zijn net de stal uitmesten...

Eerst de contributiebrieven even uitdraaien en nog wat dingetjes regelen, kletsen met K, boodschappen halen bij de Sligro en dan naar de osteopaat. Het is hoognodig, erg vooruit kom ik nu niet. Maar daar heeft zij wel een oplossing voor.
De telefoon van A heeft het begeven. Ruilhandel? Ik wil die X1 nu wel... En die van A kwam uit Singapore. Daar ligt het vast aan. Oeps, hij is pas 2 jaar oud... dat is toch niet zo'n lange levensduur. Hij doet gewoon niks meer. Wil ook niet meer aan. En dan zit er nog wel een nieuwe batterij in.

Geen opmerkingen: