20 januari - Exactdag

Stichting Consortium Beroepsonderwijs organiseert de jaarlijkse Exactdag in Nijkerk. Rekenen en wiskunde krijgen een nieuw raamwerk (wat dat dan ook moge inhouden) en vandaag bekijkt men welke gevolgen dit heeft op het onderwijs.

In alle vroegte de auto naar de garage brengen, fiets achterin. Het is tijd voor de jaarlijkse apk, over 3 dagen is hij verlopen... Paar nieuwe bandjes, nieuwe olie en hij loopt weer gesmeerd! Dat mag ik vanavond uitproberen op weg naar de belastingcursus. Ik heb zo'n zin in die cursus! Hij is dan ook weer oersaai... maar ML en ik kwamen wel tot een komische conclusie: dit was onze eerste maar ook meteen laatste cursusavond! De andere 3 kan ik niet... ben ik niet in het land... en ik kom er niet voor terug! En als ik niet kan... kan ML plotsklaps ook niet. De eerstvolgende keer zit ik de hele dag in Brussel en daarna in Mexico... wat vind ik dat erg dat ik niet kan! Ik kijk het boekje goed door en dan redden we ons wel weer in maart.

Geen opmerkingen: