10 januari - Radar legt contact met maan

Project Diana wordt uitgevoerd door wetenschappers van de Amerikaanse marine. Hierbij wordt voor het eerst door een radar verbinding gemaakt met de maan. Er is dus met die radar een echo van de maan opgevangen. Ik stel me dan zo voor dat er toen nog maanmannetjes waren? Erg veel meer informatie kan ik niet vinden.

Ha! zaterdag! vrij! Dus sta ik om 9 uur al autoruiten te krabben en baal dat de ruitenwissers er vanzelf uitvallen (last van de kou?). Op de markt zijn de kramen voorzien van voortenten. Het brood van de bakker is al ingevroren ;-) Dan de bloemen ophalen voor de deelnemers aan de voorleeswedstrijd. Die moeten nu maar voorin want achterin bevriezen ze meteen. Even nog troep wegbrengen naar de Kragge. De medewerker helpt zowaar het zware spul uit mijn auto laden! Een bezoekje aan de stads-lidl is altijd weer een verrassing. Het is daar zó ongeorganiseerd. Geen flauw idee waar je wat moet vinden (ja mevrouw, we moeten de dozen ook kwijt... alsof andere lidls dat probleem niet hebben). En het laatste ritje vandaag gaat naar Schoten, gezellig iets drinken met Monique en meteen de voedingsupplementen afleveren. Ik heb niet echt iets nodig, wandel wat door de Carrefour maar zie niet echt iets van mijn gading.
Teruggekomen nog wat boekhouding verwerkt en dan het eten opgezet. En prompt me weer verder bezig gehouden met totáál andere dingen... toch smaakte het wel. En Madeleine heeft weer een super vrolijk bloemstuk gemaakt!

Geen opmerkingen: